Veelgestelde vragen

  • Geven jullie ook persoonlijk advies?

Als u daar behoefte aan hebt  helpen wij u graag. Twijfelt over formaat of kleur kunt u contact met ons opnemen. Dan helpen wij u graag met uw beslissing.

  • Hoe word jouw aankoop verzonden?

Omdat onze handgemaakt en exclusieve kunst waardevol is bezorgen wij persoonlijk jouw bestelling in Nederland en België. We nemen vooraf uiteraard contact met jullie op om een datum te bespreken.

  • Wanneer kan ik het gekochte artikel verwachten na aankoop?

Zodra bij ons de aankoop zichtbaar is nemen wij contact met de koper en maken wij na onderling overleg een afspraak voor aflevering.

  • Kan ik ook een schilderij/vaas kopen op bestelling?

Dat kan zeker. Wij vragen jou dit aan te geven in ons contactformulier. Jij kunt je bestelling dan personaliseren. We vragen wel enig geduld, zodat de schilder ook voldoende tijd krijgt om te produceren.

  • Is het atelier ook geopend, zodat we de kunst persoonlijk kunnen bezichtigen?
Dat kan zeker, daar maken wij graag een persoonlijke afspraak met u/jou.